,,Z popiołów'' Martyna Senator //

       {cześć}


Walentynki już za nami, ale to nie oznacza że nie mogę wam polecić książki z wątkiem romantycznym, prawda ?

Co tym razem przynoszę do czytelni?
 ,,Z popiołów'' Martyny Senator czyli jednym zdaniem : Niesamowicie ciepła, urocza i prawdziwa historia Sary i Michała.




Poznała go przypadkiem, a raczej on poznał ją i nie tak zwyczajnie, bo uratował jej życie. 
 

Michał-bardzo miły, odważny ale i wrażliwy chłopak, który stracił matkę. Pracuje w barze, studiuje i robi szkice tatuaży.
Sara to zamknięta w sobie dziewczyna, która skrywa pod ubraniami tajemnice z jej życia. Wyprowadziła się od rodziców i jedyny kontakt utrzymuje z babcią, studiuje i czyta książki.




Na samym początku sądziłam że będzie to lekka książka idealna na ferie, jednak z strony na stronę okazało się że książka ma w sobie coś więcej niż tylko lekką fabułę.

Porusza bardzo trudny i smutny temat, jak również pokazuje jak wyglądać powinna prawdziwa miłość. Ponieważ miłość najlepiej buduje się na przyjaźni, która jest najważniejsza.




,,Z popiołów'' to bardzo miła, urocza i bardzo szybko czytająca się książka. Bardzo dobra pozycja dla wszystkich fanek takiej rzeczywistej i nieprzekoloryzowanej miłości.

Ja wam ją ogromnie polecam i bardzo się ciesze że mogłam spotkać Martynę Senator i już nie mogę się doczekać kiedy przeczytam jej kolejną książkę. 


 Książkę oceniam ✯✯✯✯✰






czytelnia 

Komentarze

  1. Hej, mam tę książkę w planach, niestety minie dobrych parę tygodni zanim się do niej zabiorę ze względu na inne zobowiązania. Dopiero dziś odwiedziłam twój blog i choć troszkę mało czytelny to ciekawie się po nim nawiguje, no i dobre recenzje a to podstawa. Będę obserwowac i zapraszam też do mnie
    Pozdrawiam

    czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i na pewno odwiedzę twój blog :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty