KSIĄŻKI NA WALENTYNKI //

      {cześć}


Jak wiecie lub nie wiecie, a jak nie wiecie to teraz oznajmiam. Kocham książki z wątkiem miłosnym. I tak jak każde walentynki spędzam w domu odcięta od tej całej ,,miłości'' to właśnie w domu oglądam jakiś film lub serial miłosny jak również obowiązkowo czytam jakiś romans. I właśnie dzisiaj w ten pełny miłości walentynkowi dzień, chcę wam zaproponować sześć ciekawych pozycji książkowych na samotną walentynkową noc.



Nie umiem opisać jak wspaniała jest ta książka. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich romantyczek i fanek twórczości Hoover. Historia niesamowicie utalentowanego i przystojnego malarza Owena i Aburn, dziewczynę która posiada nie jedną tajemnicę. Ich drogi się łączą ale czy to jest ich pierwsze spotkanie ?
Jeśli chcecie obejrzeć serial na podstawie książki, to radzę najpierw obejrzeć serial a potem przeczytać książkę. Dzięki temu spodoba wam się serial a książkę pokochacie.





Ogromny wyciskacz łez, niesamowita książka Sparksa, która porwała miliony czytelniczek. Tak jak książka bardzo mi się podobała, większą miłość darzę jednak filmowi, który wywarł na mnie ogromne, ale to ogromne wrażenie. Historia nie do opisania, po prostu trzeba otworzyć książkę i czytać. A potem obowiązkowo zarezerwować sobie noc na film a przy tym zabezpieczyć się w paczkę chusteczek, albo lepiej dwie :)





Książkę osobiście kocham nad życie, tak jak większa liczba czytelniczek, która też ją przeczytała, a raczej pochłonęła i to w jeden wieczór. Idealna pozycja na walentynki, urocza, przejmująca i oryginalna opowieść miłosna. On i ona kontra cały świat. Książka cię rozkocha, potem wyrwie twoje serce i roztrzaska je na ziemi a potem poskleja i utuli. Mnóstwo emocji i niezwykła miłość, świetnie wykreowanych głównych postaci.



Przez tę książkę nie będziesz mogła jeść, pić, spać i sprzątać. Tą historią się żyje i nie da ci spokoju do ostatnich kartek a nawet po nich. Nie jest to zwykłą historia o miłości, jest to prawdziwa historia. Nie da się jej nie przeżywać.







Przy te książce Brittainy C. Cherry nie da się nie uronić łzy, ja wylałam przy niej potok łez. Wzruszająca i chwytająca za serce powieść, która z początku wydaje się nie ciekawą i trochę przewidywalną historią. Ale to tylko zasłona, która kryje za sobą czyście-piękną bombę niesamowitej miłości.






Jest to moja pierwsza seria którą przeczytałam w tematyce miłosnej i pokochałam ja od pierwszego tomu. Przeurocza historia Blair i Rusha, która kocham i wspominam do dzisiaj. Bardzo często kiedy nie mam ochoty na żadną książkę, sięgam właśnie po tą serię, czytam ją całą i już mam ochotę na czytanie :)



I to właśnie te książki chciałam wam zaproponować na walentynki, niesamowite pozycje warte przeczytania, nie tylko w walentynki <3






czytelnia

Komentarze

Popularne posty