NOWE KSIĄŻKI / GRUDZIEŃ I STYCZEŃ

{cześć}


Czas się pochwalić nowymi książkami, czyli czas na BOOK HAUL [nowe książki] z ostatnich dwóch miesięcy.





,,Księga wyzwań Dasha i Lily'' jest to pierwsza książka jaką dostałam w grudniu. Postanowiłam sobie ją kupić na Mikołajki aby przed świętami wciągnąć się w świąteczną historię. A o tej książce w czasie świat jest zawsze głośno. Jedynym rozczarowaniem jest fakt że święta się skończyły a ja nie przeczytałam jej. Może uda się w następne święta.




,,Jak zawsze'' Zygmunta Miłoszewskiego otrzymałam od wydawnictwa W.A.B., bardzo dziękuje. Recenzja jak i rozdanie na pewno ukaże się pod koniec lutego, więc wyczekujcie :)




Mój prezent świąteczny, czyli ,,Rewizja'' Remigiusza Mroza, jest to trzeci tom serii Joanna Chyłka.
O książce mówiłam trochę w podsumowaniu książkowym. [link]
Książka mi się bardzo podobała, jednak jest trochę rozczarowania.




Kolej na moją ukochaną ,,Turbulencje'' od Whitney G. Niesamowicie napisany powietrzny romans pilota i stewardessy. Czekam na kolejne książki tej autorki, które w niedługim czasie mają być  wydane w Polsce, już nie mogę się doczekać. Idealna historia na walentynki.




Regina Brett i ,,Bóg nigdy nie mruga'' czyli moja ostatnio przeczytana książka. Jest to 50 lekcji na trudniejsze chwile w życiu. I mi one bardzo pomogły, czytałam sobie dwie lekcje dziennie. Jeżeli potrzebujecie kilku słów pomocy  w trudnych chwilach waszego życia, sięgnijcie po tę książkę.



,,Złodziejka książek'' czyli książka którą dostałam na wigilii klasowej i z której ogromnie się cieszę. Na pewno przeczytam, jak tylko znajdę trochę więcej czasu.



I ostatnią już książką jest ,,Powrót do domu'' książkę otrzymałam od wydawnictwa YA! Jestem w trakcie jej czytania i ni e tego się spodziewałam a moją całą opinie na dniach powinniście przeczytać.




czytelnia

Komentarze

Popularne posty