PODSUMOWANIE GRUDNIA I STYCZNIA '18

    {cześć}



Z różnych powodów, na razie nie będę nagrywać na youtube, ale nie znikam z książkowej strefy internetu. Zostanę tutaj na blogu, który chcę rozwinąć i ulepszać.
 Zaczynamy od książkowego podsumowania dwóch miesięcy, Grudnia i Stycznia. Nie przeczytałam bardzo dużej liczby książek ale szkoła robi swoje.





Książkę oceniam ✯✯✯✯✰


,,Ogień, który ich spala'' od Brittainy C. Cherry. Bardzo przyjemna i świetnie napisana historia miłosna, w której biedny chłopak z problemami wiąże się z dziewczyną, która również zmaga się z bólem i trudnościami. Po przeczytaniu opisu z tyłu książki spodziewałam się trochę czegoś innego. Na samym początku byłam trochę rozczarowana i obawiałam się że będzie to słaba książka w wykonaniu Brittainy, jednak bardzo miło mnie zaskoczyła. I w końcowym rozrachunku jest to bardzo dobra powieść, jednak nie jest tak urocza jak ,,Powietrze, którym oddycha''.




Książkę oceniam ✯✯✯✯✯


Kolejny już raz, sama nie wiem który, przeczytałam niesamowitą historię pielęgniarki i pilota, czyli ,,Ugly love'' od kochanej Colleen Hoover. I kolejny raz zakochałam się jeszcze bardziej w tej historii.





Książkę oceniam ✯✯✰✰✰


Mia Sheridan, autorka niesamowitej książki  ,,Bez słów' , którą przeczytałam już 2 razy i na tym na pewno się nie skończy. Z ogromnym optymizmem i oczekiwaniami sięgnęłam po ,,Bez szans'' i zawiodłam się. Autorka zaprezentowała problem biedy, ubóstwa i nędzy z jakimi zmagają się główni bohaterowie. I o tyle było to na samym początku ciekawe, z czasem akcja schodziła z tego tematu i wtedy pojawiły się ,,ukochane'' schematy książek o miłości. Historia bardzo przewidywalna, z czasem zaczęłam się zastanawiać gdzie podziała się ta niesamowita Sheridan z ,,Bez słów'', bo w tej książce jej po prostu nie ma.




Książkę oceniam ✯✯✯✯✭

,,Rewizja'' Remigiusza Mroza, czyli 3 tom serii z Chyłką i moje mały smutek. Smutek ze względu na brak chemii o której mogliśmy czytać w 2 tomie. I trochę się tu rozczarowałam, ale tylko na początku. Im dalej czytałam tym bardziej mi się podobało a smutek się zmniejszał. Jednak nad ,,Zaginięcie'' jest dla mnie najlepsze, jak na razie :)



Przeczytałam również książkę wypożyczoną z biblioteki ,,Nie mogę powiedzieć ci prawdy'', [recenzja]  jest na blogu :))) 




Książkę oceniam ✯✯✯✯✯


Kiedy tylko obejrzałam recenzje Zuzy z kanału Kulturalna szafa, od razu zamówiłam tę książkę. Jest to niebywały i pikantny, podniebny romans pilota i stewardessy. Czytałam ,,Ugly love'' i skradł moje serce wątek z pilotem, jednak ,,Turbulencja'' od Whitney G. jest o niebo lepsza. Kocham wszystkie 480 stron tej książki i mam nadzieję że przeczytam jeszcze coś tej autorki. Jeśli chcecie wylecieć samolotem: pełnym napięcia, skandalów i namiętności to zarezerwujcie sobie miejsce na pokładzie Turbulencji.




Książkę oceniam ✯✯✯✯✯

,,Confess'' czyli kolejna nieziemska i skradająca serce książka najwspanialszej Colleen Hoover. Będzie recenzja, dlatego nie chcę na razie za dużo o niej pisać. Musicie jednak wiedzieć że ta historia jest tak wspaniałą że po prostu nie mogę jej opisać. A obrazu które są w środku są obłędne. Kawał dobrej roboty Colleen <3




W grudniu i styczniu przeczytałam na prawdę niesamowite książki i oby kolejne miesiące były jeszcze lepsze. A co wy przeczytaliście, piszcie koniecznie :)




czytelnia

Komentarze

Popularne posty