The Social Media Book TAG //

{cześć}


Postanowiłam odpowiedzieć na pytania z jakiegoś tagu książkowego. Ja nie wyobrażam sobie życia bez social media, więc ten tag musiał znaleźć się na moim blogu :)


1.      Twitter; twoja ulubiona krótka książka.   


,,Oskar i Pani Róża'' 
2.      Facebook; książka, którą czytał każdy i poczułeś presję, by też ją przeczytać. 


,,Simon oraz inni homo sapiens'' Becky Albertalli 
Już przed pojawieniem się filmu dużo osób czytało i polecało tą pozycję, jednak kiedy rozeszła się informacje o filmie na podstawie książki, wszyscy czytali ją i polecali. Więc jak tu sięgnąć po książkę, która ma tylu zwolenników, a tobie może się nie spodobać ? Wiem jednak, że nie musiałam się martwić bo książkę uwielbiam i gorąco polecam :) 










3.      Tumblr; książka, którą przeczytałeś, zanim stała się popularna. 


,,Światło, które utraciliśmy'' Jill Santopolo
Wybrałam tę książkę z dwóch powodów: po pierwsze, jest po prostu NIESAMOWITA, a po drugie przeczytałam ją przedpremierowo, dlatego w tej kategorii ją umieściłam.

4.      MySpace; książka, którą nie pamiętasz czy Ci się podobała, czy nie. 


,,zostań, jeśli kochasz'' Gayle Forman 
Była to moja pierwsza książka, którą sama sobie kupiłam. Po obejrzeniu filmu, bardzo chciałam przeczytać książkę. Nie pamiętam czy mi się podobała, ponieważ czytałam ją ponad 2 lata temu. 
5.      Instagram; książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie. 


,,Żniwiarz'' ,,Pusta noc''  Paulina Hendel
Jak mając w swojej biblioteczce tak pięknie wydaną książkę, nie zrobić jej zdjęcia. Po prostu się nie da!

6.      YouTube; książka, której ekranizacje chciałbyś zobaczyć.


,,Bez słów'' Mia Sheridan 
Kocham tę książkę całym moim czytelniczym serduszkiem. Jeśli kiedykolwiek powstałby film na jej podstawie, umarłabym ze szczęścia <3

      7.      GoodReads; książka, którą polecasz wszystkim. 


,,Siła, która ich przyciąga'' Brittainy C. Cherry
 Jedno słowo: KOCHAM !  






czytelnia

Komentarze

Popularne posty