TBR na JESIEŃ //

{cześć}



Październik już się zaczął, więc czas na miękkie swetry, herbatkę, kocyk i oczywiście książkę.
Postanowiłam wyznaczyć sobie TBR na jesień. Będzie on obejmował cały październik i cały listopad. Mam więc niecałe 2 miesiące aby przeczytać wyznaczonych przez mnie 5 książek. Mam nadzieję, że chociaż raz uda mi się spełnić mój TBR [trzeba mieć marzenia :)].


Zaczynam od lekkiej i krótkiej książki, czyli ,,Story of bad boys''


Druga powieść to uwielbiany przez wielu czytelników pierwszy tom serii All for the Game, czyli  ,,The Foxhole Court'' Nora Sakavic. Książkę już zaczęłam czytać i jak na razie zapowiada się bardzo dobrze. Książkę bardzo szybko się czyta, jednak doskwiera mi brak czasu na czytanie, oczywiście wszystko to  z powodu szkoły. 2 miesiące to chyb wystarczający czas na zagłębienie się w historię głównego bohatera - Neila Jostena.


,,Lissy'' Luca D'Andrea jest to trzecia książka w moich planach czytelniczych na jesień. Mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać jak najszybciej i wam ją tutaj zrecenzować.


,,Rysa'' Igor Brejdygant to kolejna książka recenzencka od wydawnictwa W. A. B., po przeczytaniu tyłu okładki bardzo mnie sobą zainteresowała i zobaczymy czy środek również mnie zainteresuje.


,,Tryjon'' Melissa Darwood to ostatnia książka na moim TBR i znalazła się tutaj nie z przypadku. Otóż w tym roku na Targach Książki w Krakowie autorka będzie podpisywać swoje książki. A ponieważ wybieram się w tym roku, tak jak w poprzednim, na targi to oczywiście będę się starała o autograf na tej właśnie książce. Więc wypadałoby chociaż przeczytać jakąś jej część :)


A czy wy wybieracie się na tegoroczne targi w Krakowie ?





czytelnia

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty