,,Muszę to wiedzieć'' Karen Cleveland // PRZEDPREMIEROWO

{cześć}


Vivian Miller, idealna matka, idealna żona, idealna analityczka CIA.
Do pewnego, pamiętnego dnia, można było również  powiedzieć : idealne małżeństwo, jednak zawartość komputera Jurija Jakowa, podejrzanego o bycie łącznikiem agentów, zmieniło wszystko. To co znalazła, wkrótce zagrozi jej rodzinie, pracy i jej samej. Vivian obiecała służyć swojemu krajowi, jednak kiedy się stoi przed decyzją: kraj czy rodzina, nie łatwo jest pamiętać o obietnicach.


,,Muszę to wiedzieć'' to świeżutki thriller przetłumaczony na język polski, którym zachwycili się tacy autorzy jak: Charlize Theron, John Grisman, Lee Child czy JP Delaney - autor ,,Lokatorki, którą przeczytałam i którą bardzo lubię.



Jest to mój, jak na razie, ulubiony thriller spośród tych, które jak na razie przeczytałam, czyli ,,Lokatorka'', 2/3 ,,Margo'' czy ,,Kobieta w oknie'', ponieważ w porównaniu z wymienionymi, tę czytało mi się najszybciej i najprzyjemniej. Przyjemności doświadczyłam dzięki lekkiemu ale i pociągającemu stylu pisania autorki, który odzwierciedlał się szybkim przeczytaniem książki. Nie znalazłam żadnych nudnych fragmentów, przez które przewijałabym kartki lub odkładała książkę.



Vivian Miller, to agentka pracująca dla Stanów Zjednoczonych, która w życiu prywatnym boryka się z wieloma problemami. A jej największym problemem jest jej mąż. Matt to uśpiony agent rosyjski, ale to również kochający mąż i ojciec. Narracja jest prowadzona w pierwszej osobie, dzięki czemu możemy poczuć emocje głównej bohaterki i razem z nią zmierzyć się z problemami jakie powstały po odkryciu folderu ,,Przyjaciele'' w którym znajdowały się fotografie 5 uśpionych agentów rosyjskich.  Jednak brakowało mi perspektywy Matta, może jeśli poznałabym głębiej Matta, zrozumiałabym bardziej zakończenie. A nie zagłębiać się w teorie spiskowe :)))


Jeśli ktoś ma teorie na temat zakończenia, to niech do mnie napisze na instagramie [czytelniaa] :)



Książka bardzo mi się podobała i bardzo się ciesze że mogłam ją przeczytać przedpremierowo, dzięki wydawnictwu wab <3  Więc, jeśli chcecie przeczytać na prawdę dobry thriller to wyczekujcie
20 czerwca w księgarniach.



czytelnia

Komentarze

  1. Właśnie czytam i tez idzie mi to błyskawiczne :-) juz sie nie moge doczekac zakonczenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty