CZYTELNICZE NAWYKI TAG !

{cześć}



Kawa, książka, szkoła czy praca, czyli nasze książkowe nawyki. Co powiecie na krótki tag książkowy ? 


  Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
Czytam wszędzie gdzie mogę, ale w domu moim ulubionym i najczęstszym miejscem do czytania, jest moje łóżko z miękkimi poduszkami i ogromnym, szarym słoniem :) 

  Czy w trakcie czytania używasz zakładek, czy przypadkowych świstków papieru?
Prawie zawsze zaczynając czytać książkę od razu wybieram zakładkę, wkładam ją na końcu książki i zaczynam czytać. Jednak gdy książkę zaczynam czytać gdzieś indziej niż w domu, używam jakiś  paragon albo wyrywam fragment kartki.

  Czy możesz skończyć  czytać książkę tak po prostu, czy musisz dojść do końca rozdziału lub do okrągłej liczby stron?
Czytam wszędzie, a co za tym idzie, muszę być przygotowana że w najmniej spodziewanym momencie będę musiała przerwać czytanie. Czy to kiedy czytam w autobusie i muszę wysiąść na określonym przystanku, czy kiedy czekam w kolejce na poczcie lub w sklepie. Dlatego kończę czytać książkę wtedy kiedy muszę to zrobić lub jest tak bardzo zmęczona że nie doczytam do końca strony.
  Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania?
Bardzo rzadko pije lub jem  podczas czytania. Kiedy czytam to nie myślę zbytnio o nawadnianiu się :) 
  Czy jesteś wielozadaniowa? Potrafisz słuchać muzyki albo oglądać film w trakcie czytania?

Bardzo bym chciała być wielozadaniowa, jednak jedynie co umiem to czasami czytać książkę i słuchać muzyki. Jednak muzyka musi być w odpowiednia do gatunku, który czytam, a z tym nie jest łatwo. Pamiętam, że kiedy czytałam 2 tom trylogii ,,DIMILY'' to słuchałam przy niej piosenki Ed'a ,,Give Me Love''  i jest to dla mnie najlepsze połączenie <3

Czytasz jedną książkę czy kilka na raz?

Kilka na raz, zdecydowanie. Mój stosik książek zaczętych ma już pięć pozycji :)

  Czytasz w domu czy gdziekolwiek?
 
Gdziekolwiek, bo czyta się wszędzie :))))

  Czytasz na głos czy w myślach?

W myślach, dziwnie by było czytać na głos na poczcie, w szkole czy w autobusie, tym bardziej jakby był to jakiś ciekawy romans... :) 

 Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie, albo pomijasz niektóre fragmenty?
Pomijam fragmenty, kiedyś też czytałam 2 ostatnie zdania książki, jednak teraz tylko jeśli historia jest nużąca pomijam kilka linijek.

  Czy zaginasz grzbiety książek?
 
Zdarzyło mi się to tylko raz i nie celowo. Bardzo mi zależy aby grzbiety książek były nie zniszczone :)




czytelniaa

Komentarze

Popularne posty