19 książek na 2019 rok //

{cześć}


Wiem, że już minął pierwszy miesiąc nowego roku, ale ,,lepiej późno niż wcale''. Ustaliłam sobie TBR na 2019 rok i mam nadzieje, że pod koniec tego roku będę mogła z dumą pochwalić się wam, że przeczytałam chociaż 5 książek, trzymajcie kciuki :)



,,Behawiorysta''  Remigiusz Mróz 
 ,,Tajemna historia''  Donna Tartt   ,,Immunitet''  Remigiusz Mróz



Trylogia ,,Dotyk Juli''  Tahereh Mafi   
,,Ania z Zielonego Wzgórza''  Lucy Maud Montgomery
,,Lola i chłopak z sąsiedztwa''  Stephanie Perkins  




,,Gniazdo'' 
,,Wszyscy patrzyli, nikt nie widział''  Tomasz Marchewka 
,,Ocean na końcu drogi''  Neil Gaiman 




,,Chłopak, który stracił głowę''  Johny Corey Whaley 
 ,,bez ciebie nie ma lata''  Jenny Han
,,Charlie''  Stephen Chbosky  
                                             



                          ,,Laleczki skazańców''  Linda Polman  ,,Promyczek''  Kim Holden




,,Szóstka wron''  Leight Bardugo  ,,Historia pszczół''  Maja Lunde 
,,Złodziejka książek''  Markus Zusak  




                 ,,P.S. Wciąż cię kocham''  Jenny Han   ,,Birthday girl''  Penelopa Douglas







czytelnia

Komentarze

  1. Swietne pozycje sobie wybralas. Na kilka z nich tez mialabym ochotę. Np na Historię pszczół i Tajemna historie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że sięgniesz po nie wcześniej niż myślisz <3

      Usuń
  2. Anię z zielonego wzgórza, dotyk Julii i Złodziejkę książek uwielbiam! A "Promyczek" sama chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać te grubaski w tym roku haha :)

      Usuń
  3. Ta okładka "Ani z zielonego wzgórza" jest cudowna. "Szóstkę wron" i "Historię pszczół" też mam w panach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za plany czytelnicze :) A okładka Ani jest naprawdę piękna <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty