,,Zła Julia'' // Leisa Rayven

,,Zła Julia''  Leisa Rayven


,,Zła Julia ''  to kontynuacja uwielbianej przeze mnie historii od Leisy Rayven. Jak tylko myślę o pierwszym tomie, uśmiech sam pojawia się na mojej twarzy. I z ogromnym optymizmem i oczekiwaniami sięgnęłam po kontynuacje. Nie będzie to pochlebna recenzja...

Zagłębiamy się w dalszą historię Cassie i Ethana, poznajemy ich dalszą historię, jak i poznajemy jeszcze coraz głębiej historię sprzed kilku lat, kiedy to nasza para kochanków była na studiach.


Książka na samym początku mi się podobała, wnioskuje to z pozaznaczanych stron, jednak po 100 stronie coś zaczęło się psuć. Myślałam że to chwilowe, jednak to trwało i trwało aż do 200 strony, a mogę nawet powiedzieć że aż do samego końca.

Co książka miała w sobie..., a może raczej, czego nie miała. Zgubił się gdzieś humor bohaterów, sens całej książki i tytuł... Dlaczego ? W oryginalnej wersji jest to ,,Złamana Julia'', ale nie czepiajmy się tego za długo. Zamiast złośliwych i uroczych przetyczek, mamy ciągłą nienasyconą żądzę seksu u głównej bohaterki jaki i bohatera. Z czasem robi się to niesmaczne, a jeszcze bardziej po prostu nudne.

Książkę ratuje zakończenie, które podobało mi się i oczywiście coś co najbardziej uwielbiam, czyli fragmenty kiedy bohaterowie książki odgrywali jakieś role. Samo czytanie o tym co robią przed wejściem na scenę, jak wczuwają się w bohaterów po niesamowite i bardzo realistyczne odgrywanie scen.

I to właśnie dzięki temu, ta książka wybroniła się na 2/5 gwiazdek.


Nie wiem czy polecam, czy nie. Po prostu jeśli chcecie przeczytać, to przeczytajcie. A potem napiszcie swoje zdanie w komentarzu :)


czytelnia

Komentarze

Popularne posty