Poczuj, jak kocha ten, którego kochają tysiące... // Ostatnia spowiedź

//cZyTeLnIa//

Miłość w pazurach SHOW-BIZNESU.
Czy miłość z jednym z najbardziej pożądanych piosenkarzy jest możliwa i bezpieczna ?

Gwiazda, to też człowiek.

Będzie to rozmowa o 3 tomie fanek Bradina <3

Moje serce się złamało, z moich oczu łzy się polały. Czytając moment rozstania się  Bradina i Ally. (BRAK MI SŁÓW)
Jak można rozstać się z osobą którą się kocha, nie rozmawiając z nią tylko mając w głowie nieprawdziwe dowody.
Bradin to mężczyzna który jest bardzo zazdrosny o Ally, o kobietę którą kocha całym swoim sercem.
Jednak czy zazdrość to powód aby bez jakiej kolwiek rozmowy zranić osobe na której najbardziej nam zależy. Czy pod wpływem złości mamy prawo rzucać złością i oskarżeniami, nie dopuszczając drugiej osoby do słowa.

(nie) Zdrada, nie pewność i  fałszywy dowód

Jesteśmy mężczyzną który kocha swoja kobietę, jest ona bardzo atrakcyjna i piękna. Na każdym kroku wydaje nam się że ktoś chce nam ją zabrać. W pewnym momencie myślimy że sama nie chce już z nami być i dopuściła się zdrady. Którą ktoś widział i zrobił zdjęcia. Jest wściekłość i rozpacz. Nie chcemy jej znać. Nie ufamy w jej niewinność. Jednak czy to nie na zaufaniu powinien opierać się każdy związek ?


Zrozumiał ogromny błąd jaki popełnił. Błagał o wybaczenie, i o nic więcej. Otrzymał na nowo całe jej serce. To było PIĘKNE.

Nie chciała kolejnych oświadczyn. ON cały czas pytał.

Kolacja. Zwykła kolacja, nie miało się nic wydarzyć oprócz nakłaniania jej do zmiany zdani.


Zdarzyło się coś okropnego.

Załamany facet, pistolet i jeden strzał.

,,Strzał prosto w serce''

Jeden strzał pogrzebał wszystkie plany i marzenia Bradina.

Ja tego nie mogłam znieść, nadal nie mogę.

Muszę stworzyć zakończenie, aby posklejać moje serce.

Życie mi powodzenia !

Komentarze

Popularne posty