,,Prosty układ'' K.A. Figaro //

{cześć}


Łucja, główna bohaterka, pochodzi z małego miasta, studiuje marketing na Warszawskiej Uczelni.  Pragnie pełnego miłości związku, jednak na jej drodze staje Dymitr. Dużo bardziej doświadczony, przystojny i bogaty specjalista w nieruchomościach, który zmienia kobiety jak rękawiczki.
Początkowo Łucja nie jest zainteresowana Dymitrem, nie związałaby się z mężczyzną, który woła do niej „Hej, mała!''. Jednak to co mówi głowa nie zawsze idzie w parze z resztą ciała. I tak przez zapach, dotyk, dźwięk głosu dochodzi do zbliżenia. Dymitr swoimi atutami zarzuca sidła na główną bohaterkę, nie wie jednak, że sam również  w nie wpadł. Dymitr uważa, że nie jest zdolny do miłości, ale tak uzależnił się od Łucji, że  proponuje prosty układ - seks bez zobowiązań. Łucja kategorycznie odmawia, ale ostatecznie ulega przystojnemu Dymitrowi.


,,Prosty układ'' polskiej autorki, która używa pseudonimu K.A. Figaro.
Przeciętna, przewidywalna i szybka w czytaniu powieść, która idealnie nada się na wiosenne dni.
Bohaterowie są świetnie wykreowani, zaczynając od Fibi, pyskatej, zadziornej i odważnej kobiety, Dymitr, nadęty, bardzo pewny siebie, pod koniec książki, możemy wejść na chwilę do jego umysłu co pozwala nam trochę zmienić o nim zdanie, a kończąc na pobocznych bohaterach książki, którzy nie pozwalają nam ani na chwilę zwolnić tempa.
Natykamy się w książce na wątki miłości fizycznej, które są utrzymane na granicy przyzwoitości, dzięki czemu czyta się to lekko i nie czujemy zażenowania.

„To prawda, że trzeba zrezygnować z samego siebie, aby odkryć, jakim jest się człowiekiem i ile można znieść. Każdego dnia zastanawiałam się, w którym momencie zgubiłam siebie. Wydaje mi się, że nastąpiło to już w chwili, gdy go poznałam. Wałęsającą się duszę, którą zesłał mi Bóg... A może sam Lucyfer?”

Ogromnym minusem książki jest brak jakiegokolwiek zabezpieczenia w czasie scen erotycznych. W książce bohaterowie bez osłony i jakichkolwiek lęków o choroby weneryczne, poszli na całość. Tym bardziej zaskoczyła mnie obojętność głównej bohaterki na te sytuacje, ponieważ Dymitr, to mężczyzna lubiący spotykać się z wieloma kobietami w krótkim czasie.



Moje odczucia po przeczytaniu ,,Prosty układ'' są jak najbardziej pozytywne. Książka mnie sobą zainteresowała, pochłonęłam ją w dwa dni. Zakończenie książki, sprawiło, że już nie mogę się doczekać, aż będę mogła przeczytać drugi tom. Fabuła może nie wycieka emocjami, ale w niektórych momentach zaciśniecie  mocniej książkę.


Za przeczytanie książki przedpremierowo dziękuję wydawnictwo W.A.B.
 
czytelnia 

Komentarze

Popularne posty