KRAKOWSKIE TARGI KSIĄŻKI 2018

{cześć}

,,Targi, targi i po targach...''  Ahhhh... Niestety wszystko co miłe szybko się kończy, i tegoroczne krakowskie targi książki nie są wyjątkiem.


Swoją przygodę na Krakowskie Targi Książki zaczęłam w piątek wcześnie rano. Ja wraz z moimi rodzicami i bratem zapakowaliśmy samochód i wyruszyliśmy w sześciogodzinną podróż z Gniezna do Krakowa. Do Krakowa przyjechaliśmy około godzinny 12 i od razu udałam się na targi. W głowie miałam postanowienie, że nie kupie dużo. Po części się to udało bo z samych targów wyniosłam tylko 3 książki.



Kogo spotkałam ? 

Spotkałam się z autorem ,,Otoczeni przez idiotów'', czyli Thomas Erikson.

Z Melissa Darwood, autorką książki pt.,,Tryjon''

Z autorką bardzo zachwalanej książki ,,Adam'', czyli Agata Czykierda-Grabowska.

,,Tatuażysta z Auschwitz'' to jenda z najlepszych książek jakie czytałam w życiu. I jestem ogromnie szczęśliwa, że mogłam stanąć twarzą w twarz z Heather Morris.

I ostatnią osobą jest Weronika Maria Szymańska, czyli po prostu Billie Sparrow <3

Co ciekawego kupiłam ?

Pierwszym miejscem jakie odwiedziłam było stoisko molom.pl, kupiłam tam niesamowite skarpetki w żyrafę i czarną, bawełnianą torbę :)



Wpadłam na stoisko wydawnictwa czwarta strona, ponieważ nie mogłam, nie kupić przedpremierowo ,,Geekerella''. I przy okazji zaopatrzyłam się w książeczkę z nowościami wydawniczymi.




Kolejnym ważnym miejscem na mojej liście było stoisko epikpage. I tam właśnie zakupiłam kilka zakładek i moją wymarzoną mini świeczkę o zapachu kawy <3





Następnie przechadzając się po stoiskach, natknęłam się na najpiękniejsze stoisko na całych targach. Sami zobaczcie <3






I od bardzo miłej pani otrzymałam książkę o bardzo interesującym tytule.Jeszcze raz za nią bardzo dziękuję :)



Jak już jestem w temacie wyglądu stoisk to musiałam zrobić zdjęcia stoisku znak, z świetnym hasłem-,,zapalamy do czytania'' 





Również piękne stoisko miał tegoroczny gość honorowy targów, czyli Szwecja. 



A wydawnictwo W.A.B. postanowiło wjechać na targi w pięknym stylu jak przystało na lata 90.



 

W niedziele udałam się na stoisko bonito.pl tylko w jednym celu - kupić ,,Tatuażysta z Auschwitz''. Już jedne, przeczytany egzemplarz miałam w domu, tylko właśnie w niedziele dowiedziałam się, że autorka tej książki jest na targach. Bez zastanowienia, poszła na stoisko bonito.pl i kupiłam książką, a potem ustawiłam się w kolejce po podpis. I takim sposobem na mojej półce goszczą dwa egzemplarze ,,Tatuażysta z Auschwitz'' :) :)



Wpadłam również na stoisko Moondrive i zaopatrzyłam się w powieść, którą już dawno chciałam kupić, czyli ,,Chłopak, który stracił głowę'' John Corey Whaley.
A także zdobył fragment nowej książki, którą moodrive wydaje i kalendarz na 2019 na stoisku wydawnictwa otwarte, które miało bardzo fajną akcje ze zdrowym trybem życia, jeśli mogę tak to ująć:)







A ostatnią rzeczą jaką kupiłam na targach, była ta genialna torba na stoisku wydawnictwa Afera.




A jeśli chodzi o zakupu poza targowe, to odwiedziła  moją ulubioną księgarnię tak czytam, gdzie zaopatrzyłam się w 4 bardzo fajne tytuły. Najbardziej zależało mi na kupieniu 2 tomu trylogii Lato, autorki bardzo znanej książki ,,Do wszystkich chłopców, których kochałam'' i udało się ją kupić, więc jestem emanuje ze mnie ogromna radość. hahaha




I to wszystko co chciałam wam przekazać z targów książki w Krakowie i mam nadzieję, że uda mi być tam za rok :)





czytelnia

Komentarze

  1. Gratuluję obecności ! Mnie ominęły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w następnym roku cie nie zabraknie, tak jak mnie :D

      Usuń
  2. Też byłam. Do teraz spłacam kredyty wzięte na KTK :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę! Bardzo chciałam jechać na targi, ale niestety byłam w pracy 😕

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty