PODSUMOWANIE LUTEGO '18

{cześć}



Pożegnaliśmy zimę, możemy razem z marcem przygotowywać się do wiosny. Luty spędziłam w większości w łóżku chora, więc nie ciekawie. Miałam jednak dzięki temu więcej czasu na czytanie i oczywiście oglądanie seriali. A w lutym przeczytałam 4 książki, obejrzałam 2 seriale:
 ,,Confess'' [4/5✯] i ,,dead of summer'' [4,5/5✯]  i 2 filmy: ,,Chata'' [4/5✯] i ,,Ponad wszystko''[4/5✯]




,,Siła, która ich przyciąga'', czyli najlepsza książka jaką przeczytałam Brittainy C. Cherry, jak na razie. Przezabawna i pełna takiego magicznego uroku historia Lucy i Grahama. Nie da się nie zakochać w tej powieści, ponieważ ona cię pochłonie i to w całości. Będą ci towarzyszyć podczas lektury: radość, smutek, złość i miłość do bohaterów. Brittainy pisze niesamowite książki, ale to, to już przesada :)



 book : ✯✯✯✯✯



O ,,Bóg nigdy nie mruga'' Reginy Brett napisałam osobną recenzję do której ogromnie zachęcam. [recenzja]


book : ✯✯✯✯✯
 


Martyna Senator i urocza polska historia miłosna, która zaczęła się od napadu, czyli ,,Z popiołów''.
Książka pokazuje że najlepsza miłość to ta która zaczyna się od przyjaźni i od zaufania. Przeurocza, ciepła i miła w czytaniu powieść na kilka godzin.


book : ✯✯✯✯✰



I największe rozczarowanie tego miesiącu a może i tego roku. ,,Powrót do domu'' Allana Strattona, książka, która podobała się prawie wszystkim, ale nie mi. [recenzja]

book : ✯✰✰✰✰






czytelnia

Komentarze

  1. W marcu, i nie tylko w nim, życzę zdrowia i jeszcze więcej czasu na lekturę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty