,,I wciąż ją kocham'' / Nicholas Sparks

,, I wciąż ją kocham '' 



 ,,I wciąż ją kocham'' kolejna książka z gatunku Romans, napisana przez znanego ,,na całym świecie'' pisarza Nicholasa Sparksa. Zadebiutował książką ,,Pamiętnik'' a ,,I wciąż ją kocham''' jest jego kolejnym sukcesem.





John, żołnierz, który w czasie swojego urlopu w Karolinie Północnej, poznaje piękną wolontariuszkę budującą charytatywnie domy - Savannah. W niecodziennej sytuacji poznają się i z czasem zakochują się w sobie. Jednak nadchodzi czas rozłąki, obiecują sobie że pomimo dzielących ich kilometrów będą razem. Dziewczyna czeka i pisze listy, a John marzy o niej bez przerwy i wie że  - niedługo wyjdzie z wojska i będzie się mógł z nią ożenić. Wszystkie plany jednak muszą poczekać, ponieważ po zamachu, który miał miejsce 11 września, John zostaje w wojsku dłużej i to kończy związek z ukochaną. Jednak emocje i miłość nie zniknęła, dlatego po latach rozłąki nasz bohater jeszcze raz chcę spotkać Savannah.




,,I wciąż ją kocham'' od Nicholasa Sparksa czytało mi się bardzo przyjemnie, jednak książka dostarczyła mi wielu wrażeń emocjonalnych. A to ze względu na bohaterów, John jest dla mnie wzorem idealnego mężczyzny, opiekuńczy, troskliwy, pomocny a także odważny i śmiały. Natomiast
Savannah jest bardzo nierzeczywistą osobą, ze względu na jej słodycz i dobro. I o tyle innym rzuciło się to w oczy, ja uważam że cała ta książka jest trochę  przesłodzona, ale w żadnym stopniu mi to nie przeszkadza, a nawet w tym  jest cały urok tej książki. Jest to moje drugie spotkanie z tym autorem i jak na razie nie mam mu nic do zarzucenia.





Bardzo podoba mi się to że całą historię mamy z perspektywy głównego bohatera, ponieważ najczęściej spotykam książki miłosne z perspektywy płci damskiej, dlatego świetnie jest poczytać coś z perspektywy płci przeciwnej. Zresztą jakoś nie jestem ciekawa perspektywy Savannah...




Książka jak i film podobały mi się bardzo, dlatego gorąco polecam wam i książkę jak i film <3






ja.






Komentarze

Popularne posty