Tysiąc odłamków ciebie // Claudia Gray

nigdy nie mam pomysłu na przywitanie, dlatego będzie to po prostu {cześć} (jestem dumna z tego przywitania)


{cześć}

bardzo lubię robić zdjęcia, dlatego postanowiłam że podzielę się z nimi nie tylko na instagramie [czytelniaa], ale również tutaj

Zacznijmy od książki, którą przeczytałam w tym miesiącu.

,,Tysiąc odłamków ciebie''




,,Rodzice Marguerite Caine są słynni ze swoich przełomowych odkryć w dziedzinie fizyki. Światło dzienne ujrzał właśnie najbardziej niezwykły z ich wynalazków, pozwalający przeskakiwać pomiędzy wymiarami i mogący zrewolucjonizować naukę. Wtedy jednak ojciec Marguerite zostaje zamordowany, zaś sprawca – jego przystojny, małomówny asystent Paul – ucieka do innego wymiaru.
Margueritenie zamierza pozwolić, by człowiekowi, który zniszczył jej rodzinę, uszło to na sucho. Wyrusza w pościg za Paulem przez różne wszechświaty, za każdym razem przeskakując do innej wersji samej siebie. Ale po drodze spotyka alternatywne wersje dobrze znajomych ludzi – w tym Paula, którego życie coraz ściślej splata się z jej życiem. Niebawem będzie musiała zacząć się zastanawiać, czy Paul naprawdę jest winny – i co czuje jej własne serce. Później zaś odkryje, że prawda o śmierci jej ojca jest o wiele bardziej złowroga niż się tego spodziewała. Tysiąc odłamków Ciebie zabiera czytelników w podróż po zachwycająco złożonych wszechświatach, gdzie los jest nieunikniony, prawda jest nieuchwytna, zaś miłość pozostaje największą z tajemnic.''
-  lubimyczytać.pl




Zanim wciągnę was w opis moich wrażeń, trzeba przyznać że okładka tej książki jest niesamowicie piękna. Nie ukrywam że kupiłam ją ze względu na piękną okładkę, a dopiero potem przeczytałam o czym ona jest. Jednak się nie zawiodłam i postanowiłam ją przeczytać. Jest to książka fantastyczna z podróżami w czasie i trójkątem miłosnym. Nie jestem zadowolona z ostatecznego faktu kogo wybrała główna bohaterka. Jednak przez całą książkę mniej interesowała mnie historia miłosna, a pochłonęła mnie świetnie wykreowana historia.




Książka - 4,5/5 





czytelnia

Komentarze

Popularne posty